5. května 251 (mapa)381 01  Český Krumlov

Adresa:

5. května 251 (mapa)
381 01  Český Krumlov

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 17:00 

  • úterý a čtvrtek: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 16:00

  • pátek: 08:00 – 13:00

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

V budově nás najdete v 1. patře, obsloužit vás můžeme i v bezbariérovém přízemí.
Náměstí 70 (mapa)382 41  Kaplice

Adresa:

Náměstí 70 (mapa)
382 41  Kaplice

Otevírací doba:

  • středa a čtvrtek: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

1. patro budovy radnice, č. dv. 230 (od schodiště vlevo). Pro bezbariérový přístup možno využít výtah.
Žižkovo náměstí 40 (mapa)374 01  Trhové Sviny

Adresa:

Žižkovo náměstí 40 (mapa)
374 01  Trhové Sviny

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

    Kromě 3. středy a 3. pondělí v měsíci, kdy funguje poradna v N. Hradech.

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

Budova nové radnice, 2. patro dveře č. 205. K bezbariérovému přístupu možné využít výtah.
Hradební 244 (mapa)373 33  Nové Hrady

Adresa:

Hradební 244 (mapa)
373 33  Nové Hrady

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

Vždy pouze 3. pondělí a 3. středa v měsíci. Ostatní pondělky a středy v měsíci funguje poradna v T. Svinech.
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

Sídlíme v suterénu budovy komunitního centra, bývalé jesle - vchod z levé strany budovy.
Nastavení zobrazení písma

Služby ICOS

Webová poradna

Nechcete-li nebo nemůžete-li nás kontaktovat přímo, rádi vám zodpovíme dotazy prostřednictvím doplňkové anonymní webové poradny.

Přidat nový dotaz

Vaše dotazy

pro
  • spotrebitelstvi
Zrušit

Honza Čermák

Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda máte zkušenosti se stížnostmi na společnost Starnet při výpovědi? Přestěhovali jsme se z Brloha do Krumlova, kde nedokázali technicky převést připojení a teď chtějí výpovědní lhůtu a poplatky, i když je vlastně chyba na jejich straně. Děkuji za Váš čas. Honza … Zobrazit více
JUDr. Adéla Kamenská Odpovídá JUDr. Adéla Kamenská
Dobrý den,  zkušenosti s tímto druhem stížnosti na společnost Starnet naše poradna nemá. Obecně lze konstatovat, že pokud nelze připojení převést na jinou adresu z technických důvodů, je nutné smlouvu ukončit výpovědí. Smluvní vztah tak skončí uplynutím výpovědní lhůty. Smlouvu lze samozřejmě … Zobrazit více

Karolína

Dobrý den, zakoupila jsem dceři plavky, ale chtěla jsem je jít vyměnit. Prodejce mi sdělil, že mi zboží nevymění, protože sice rád plavky vyzkoušela a on nemůže vzít zpět z důvodu hygieny. Zboží jsem kupovala přes internet a chtěla vyměnit v zákonné lhůtě postupuje prodejce správně děkuji Zobrazit více
JUDr. Adéla Kamenská Odpovídá JUDr. Adéla Kamenská
Dobrý den, obecně lze uvést, že i v případě plavek a spodního prádla má obchodník povinnost zboží doručné v zákonné lhůtě 14 dnů přijmout. Předpokladem úspěšného odstoupení od smlouvy je ale podmínka, aby zboží bylo nenošené a v původním stavu. Jedná se o zboží v uzavřeném obalu, jehož vrácení je … Zobrazit více

Miloš

Dobrý den, chci se prosím zeptat. Koupil jsem zboží na farmářském trhu, ale zjistil jsem že je vadné. Chtěl bych ho reklamovat, ale na tom farmářském trhu, kde jsem věc koupil už jsem prodejce nenašel. Jak můžu prosím postupovat. děkuji. Zobrazit více
JUDr. Adéla Kamenská Odpovídá JUDr. Adéla Kamenská
Zboží z farmářského trhu lze reklamovat stejně, jako zboží z jiných obchodů, a to přímo u prodávajícího. Pokud jste prodejce již nenašel, a na zakoupeném produktu není jeho označení, lze se obrátit na správce nebo provozovatele trhu. Kontakt byste měl nalézt na Tržním řádu, který je na každém trhu … Zobrazit více

Nela

Dobrý den, objednala jsem si zboží ze zahraničí ale když přišlo zjistila jsem že to není moje objednávka, ale někoho jiného jednalo se o schodu jmen. Bohužel jsem objednávku otevřela a teď nevím kam mám zboží vrátit, protože reklamace se řeší v cizině. Jak mám postupovat děkuji Zobrazit více
JUDr. Adéla Kamenská Odpovídá JUDr. Adéla Kamenská
Pokud se jedná o shodu jmen, tak předpokládám, že je shodná i adresa. Proto bych v první řadě, pokud je to možné, zkusila kontaktovat správného příjemce a vyřešit věc s ním. Jinak platí, že pokud si převezmete a rozhodnete se ponechat si neobjednané zboží, považujete se za poctivého držitele. … Zobrazit více

Jana B.

Dobrý den, chci ce zeptat, jak mám postupovat, kde mohu reklamovat zboží, které jsem koupila v běžném obchodě, ale obchod skončil, zkrachoval ještě v době, kdy neuběhly dva roky, kdy mohu zakoupené zboží reklamovat? Děkuji za odpověď. Zobrazit více
JUDr. Adéla Kamenská Odpovídá JUDr. Adéla Kamenská
Z Vašeho dotazu není patrné, z jakého důvodu obchod skončil a zda se jedná o samostatný obchod či obchod, který je součástí sítě dalších obchodů prodejce. Pro určení dalšího postupu je důležité tyto informace znát. Pokud firma zanikla, majetek firmy přejde na nástupnickou firmu nebo proběhne její … Zobrazit více

Karel Housa

Dobrý den, prosím radu k postupu s reklamací . Jde o aku pilu , z které vlastně od prvního použití protéká olej, ve stavu klidu, celkem byla použita třikrát. Prodejce Mountfield ji přijal k záruční opravě, kterou však neuznal s odůvodněním, že jde o opotřebování. Děkujiu a jsem s pozdravem, Karel … Zobrazit více
JUDr. Adéla Kamenská Odpovídá JUDr. Adéla Kamenská
Z Vašeho dotazu není patrné, za jak dlouho od převzetí pily se vada projevila. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se dle aktuální právní úpravy za to, že věc byla vadná již při převzetí. V prvním roce je vaše postavení silnější, jelikož zákon předpokládá, že zboží bylo vadné … Zobrazit více

Anonym

Dobrý den, Měl by na Vás takový dotaz. Jsem v dlouho trvajicím nájmu bytu. Kdy mi majitelka bytu vždy vracela přeplatky za energie, topení, vodu a plynu. Nyní přišlo vyúčtování za otom a vodu, mam tam přeplatek ve výši 5414 Kč ale odmítá mi je vydat, nebo o to snížit jednorázově nájemné. Má na … Zobrazit více
JUDr. Adéla Kamenská Odpovídá JUDr. Adéla Kamenská
Podle § 7 odst. Zákona č. 67/2013 „Finanční vyrovnání provedou poskytovatel a příjemce služeb v dohodnuté lhůtě, nejpozději však ve lhůtě 4 měsíců ode dne doručení vyúčtování příjemci služeb“. Z uvedené citace zákona je zřejmé, že pronajímatel je povinen přeplatek vrátit, a to (v závislosti na … Zobrazit více

Puklová

Dobrý den, zučastnila jsem se aukce na prodej automobilu. Základní cena(VYVOLÁVACÍ) byla 180 000. Aukci jsem vyhrála s nabídkou ceny 200 tis. Kč. Společnost, která aukci organizovala, mi týden po aukci oznámila, že mi auto nebude prodáno, protože prodávající má právo si stanovit i cenu, za … Zobrazit více
JUDr. Adéla Kamenská Odpovídá JUDr. Adéla Kamenská
Na Váš dotaz nelze odpovědět zcela přesně, protože v dotazu není uvedeno, jaké byla podmínky konkrétní aukce. Většina společností, které aukce motorových vozidel organizují, váže prodej vozidla vítězi aukce ještě na schválení prodávajícího (vlastníka vozidla). Je tak pravděpodobné, že postup … Zobrazit více

Anonym

Dobrý den, mám dotaz, žádost o radu, respektive pomoc, jak mám postupovat v případě reklamace na kvalitu pohonných hmot. Dne 9.1.2024 jsem natankoval do svého osobního vozu naftu, cca. po 300 metrech jízdy od natankování se motor zastavil, rozsvítila se kontrolka žhavení a už jsem nenastartoval. … Zobrazit více
JUDr. Adéla Kamenská Odpovídá JUDr. Adéla Kamenská
Vážený pane, pokud máte uzavřené havarijní pojištění, zkuste uplatnit náhradu škody u příslušné pojišťovny. V případě, že havarijní pojištění uzavřené nemáte, nezbývá než vymáhat škodu soudně. Podání žaloby by měla předcházet předžalobní výzva provozovateli čerpací stanice s upozorněním, že máte … Zobrazit více

Anonym

Dobrý den Potřebovala bych poradit ohledně firmy freesat-skylink. Máme s nimi smlouvu od r.2011 v srpnu 2023 jsme chtěli službu ukončit. Poslala jsem výpověď 4.8.2023 mailem,ale 8.9.2023 volali,že výpověď neakceptují.Výpovědní doba je 30dní,takže ani oni nedodrželi včas ohlášení,že výpověď … Zobrazit více
JUDr. Adéla Kamenská Odpovídá JUDr. Adéla Kamenská
Vážená paní, k dostačujícímu posouzení Vaší věci nemáme dostatečné podklady – to znamená smlouvu, e-mailovou korespondenci, reklamaci a faktury. Z textu nelze ani jednoznačně určit, kdy a jak byla smlouva skutečně ukončena. Lze pouze dovodit, že výpověď nebyla ze strany poskytovatele akceptována a … Zobrazit více