Otevírací doba:
pondělí a středa: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 17:00
úterý a čtvrtek: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 16:00
pátek: 08:00 – 13:00
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané
Otevírací doba:
středa a čtvrtek: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané
Otevírací doba:
pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30
Kromě 3. středy a 3. pondělí v měsíci, kdy funguje poradna v N. Hradech.
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané
Otevírací doba:
pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30
Vždy pouze 3. pondělí a 3. středa v měsíci. Ostatní pondělky a středy v měsíci funguje poradna v T. Svinech.
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané
Nastavení zobrazení písma
Kdo se může na poradnu obrátit
Poradna je určena lidem v nepříznivé sociální a životní situaci z regionu Českokrumlovska, Kaplicka, Trhosvinenska a Novohradecka. Mohou se na nás ale obrátit i lidé z ostatních regionů, jestliže nemohou využít obdobnou službu v blízkosti svého bydliště.
Nepříznivá sociální a životní situace: situace, kdy si lidé z důvodu věku, nemoci, zdravotního postižení, krizové sociální situace, sociálně znevýhodňujícího prostředí nebo z jiných závažných důvodů, nemohou uspokojit životní potřeby a nemohou řešit vzniklou situaci. Jedná se například o lidi ve starobním důchodu, lidi ve finanční tísni, s dluhy, lidi pobírající sociální podporu, osoby se zdravotním postižením, ženy na mateřské dovolené, ženy samoživitelky, lidé v životní krizi,…
Neposkytujeme služby právnickým osobám (neziskové organizace, společenství vlastníků,…) ani subjektům, jejichž cílem je vytvářet zisk.
Poradna není také pro lidi, kteří požadují:
- komerční služby, například daňové, investiční
- odborné služby psychologů a rodinných poradců (pro rodiny s dětmi však tyto služby zajišťuje naše jiná služba Podpora rodin a dětí)
- sociální péči nebo stanovení sociálních dávek
Kdy můžeme odmítnout poskytnout službu?
- Když neposkytujeme sociální službu, o kterou zájemce/klient žádá, a to i s ohledem na splnění okruhu cílové skupiny - v daném případě pracovník uvede důvod odmítnutí a zájemci o službu doporučí vhodnější službu.
- Zájemce žádá o poskytnutí služby, ale jde o klienta, kterému jsme vypověděli v době kratší než 6 měsíců před touto žádostí smlouvu o poskytnutí téže služby z důvodů porušování povinností.
- Když nemáme dostatečnou kapacitu. V tom případě vám doporučíme nejbližší obdobnou službu.
- Poskytnutí služby bude odmítnuto lidem, kteří jsou zjevně pod vlivem alkoholu či psychotropních látek, kteří jsou fyzicky nebo verbálně agresivní, či osobě, která potřebuje tlumočníka a dostaví se bez něj.