5. května 251 (mapa)381 01  Český Krumlov

Adresa:

5. května 251 (mapa)
381 01  Český Krumlov

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 17:00 

  • úterý a čtvrtek: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 16:00

  • pátek: 08:00 – 13:00

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

V budově nás najdete v 1. patře, obsloužit vás můžeme i v bezbariérovém přízemí.
Náměstí 70 (mapa)382 41  Kaplice

Adresa:

Náměstí 70 (mapa)
382 41  Kaplice

Otevírací doba:

  • středa a čtvrtek: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

1. patro budovy radnice, č. dv. 230 (od schodiště vlevo). Pro bezbariérový přístup možno využít výtah.
Žižkovo náměstí 40 (mapa)374 01  Trhové Sviny

Adresa:

Žižkovo náměstí 40 (mapa)
374 01  Trhové Sviny

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

    Kromě 3. středy a 3. pondělí v měsíci, kdy funguje poradna v N. Hradech.

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

Budova nové radnice, 2. patro dveře č. 205. K bezbariérovému přístupu možné využít výtah.
Hradební 244 (mapa)373 33  Nové Hrady

Adresa:

Hradební 244 (mapa)
373 33  Nové Hrady

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

Vždy pouze 3. pondělí a 3. středa v měsíci. Ostatní pondělky a středy v měsíci funguje poradna v T. Svinech.
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

Sídlíme v suterénu budovy komunitního centra, bývalé jesle - vchod z levé strany budovy.
Nastavení zobrazení písma

Služby ICOS

Kdo se může na poradnu obrátit

Kdo se může na poradnu obrátit

Poradna je určena lidem v nepříznivé sociální a životní situaci z regionu Českokrumlovska, Kaplicka, Trhosvinenska a Novohradecka. Mohou se na nás ale obrátit i lidé z ostatních regionů, jestliže nemohou využít obdobnou službu v blízkosti svého bydliště. 

Nepříznivá sociální a životní situace: situace, kdy si lidé z důvodu věku, nemoci, zdravotního postižení, krizové sociální situace, sociálně znevýhodňujícího prostředí nebo z jiných závažných důvodů, nemohou uspokojit životní potřeby a nemohou řešit vzniklou situaci. Jedná se například o lidi ve starobním důchodu, lidi ve finanční tísni, s dluhy, lidi pobírající sociální podporu, osoby se zdravotním postižením, ženy na mateřské dovolené, ženy samoživitelky, lidé v životní krizi,…

Neposkytujeme služby právnickým osobám (neziskové organizace, společenství vlastníků,…) ani subjektům, jejichž cílem je vytvářet zisk. 

Poradna není také pro lidi, kteří požadují:

  • komerční služby, například daňové, investiční
  • odborné služby psychologů a rodinných poradců (pro rodiny s dětmi však tyto služby zajišťuje naše jiná služba Podpora rodin a dětí)
  • sociální péči nebo stanovení sociálních dávek

Kdy můžeme odmítnout poskytnout službu? 

  • Když neposkytujeme sociální službu, o kterou zájemce/klient žádá, a to i s ohledem na splnění okruhu cílové skupiny - v daném případě pracovník uvede důvod odmítnutí a zájemci o službu doporučí vhodnější službu.
  • Zájemce žádá o poskytnutí služby, ale jde o klienta, kterému jsme vypověděli v době kratší než 6 měsíců před touto žádostí smlouvu o poskytnutí téže služby z důvodů porušování povinností.
  • Když nemáme dostatečnou kapacitu. V tom případě vám doporučíme nejbližší obdobnou službu.
  • Poskytnutí služby bude odmítnuto lidem, kteří jsou zjevně pod vlivem alkoholu či psychotropních látek, kteří jsou fyzicky nebo verbálně agresivní, či osobě, která potřebuje tlumočníka a dostaví se bez něj.