Otevírací doba:
pondělí a středa: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 17:00
úterý a čtvrtek: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 16:00
pátek: 08:00 – 13:00
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané
Otevírací doba:
středa a čtvrtek: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané
Otevírací doba:
pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30
Kromě 3. středy a 3. pondělí v měsíci, kdy funguje poradna v N. Hradech.
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané
Otevírací doba:
pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30
Vždy pouze 3. pondělí a 3. středa v měsíci. Ostatní pondělky a středy v měsíci funguje poradna v T. Svinech.
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané
Nastavení zobrazení písma
Jak služba funguje
Základní informace pro zájemce o službu
Poskytujeme odborné sociální a základní právní poradenství pro lidi v tíživé sociální či životní situaci. Naše služby můžete využít i anonymně.
Všechny naše služby jsou poskytovány bezplatně.
Rady a informace poskytujeme diskrétně, nejsme ale zbaveni ohlašující povinnosti, tzn. dozvíme-li se o spáchání trestného činu, jsme povinni tuto skutečnost hlásit.
Mám zájem o službu. Jak postupovat a co očekávat?
Na poradnu se můžete obrátit osobně v provozních hodinách, telefonicky i e‑mailem. K řešení většiny problémů je nezbytná osobní schůzka, v obecnějších otázkách lze ale využít i e‑mail, telefon, případně naši doplňkovou webovou poradnu.
K osobní schůzce doporučujeme se dopředu objednat. Ve středu dopoledne máme na všech pobočkách otevřeno i pro neobjednané klienty, ale bez objednání nemůžeme vždy zaručit, že vás stihneme obsloužit.
- Při první schůzce společně definujeme konkrétní problém a cíl, kterého chceme dosáhnout.
- Se zájemcem o službu uzavíráme ústní smlouvou o poskytnutí služby, vždy například u jednorázových, krátkodobých a anonymních konzultací. Pokud klient požádá a za stanovených podmínek (viz podmínky poskytování služby) je s ním sepsána i smlouva písemná.
- Pracovník poradny zprostředkovává základní informace tak, že jednodušší případy řeší ihned poskytnutím informací nebo sepsáním potřebného dokumentu.
- Pokud jde o složitější případ, pracovník klienta vyslechne, získá potřebné informace, případně převezme materiály a případ dále řeší. Ve lhůtě 7-14 dní sdělí pracovník klientovi vyjádření a vysvětlí možné postupy řešení...
Protože se naše služby snažíme zajišťovat co nejkvalitněji, je pro nás důležitá vaše zpětná vazba.