5. května 251 (mapa)381 01  Český Krumlov

Adresa:

5. května 251 (mapa)
381 01  Český Krumlov

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 17:00 

  • úterý a čtvrtek: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 16:00

  • pátek: 08:00 – 13:00

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

V budově nás najdete v 1. patře, obsloužit vás můžeme i v bezbariérovém přízemí.
Náměstí 70 (mapa)382 41  Kaplice

Adresa:

Náměstí 70 (mapa)
382 41  Kaplice

Otevírací doba:

  • středa a čtvrtek: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

1. patro budovy radnice, č. dv. 230 (od schodiště vlevo). Pro bezbariérový přístup možno využít výtah.
Žižkovo náměstí 40 (mapa)374 01  Trhové Sviny

Adresa:

Žižkovo náměstí 40 (mapa)
374 01  Trhové Sviny

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

    Kromě 3. středy a 3. pondělí v měsíci, kdy funguje poradna v N. Hradech.

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

Budova nové radnice, 2. patro dveře č. 205. K bezbariérovému přístupu možné využít výtah.
Hradební 244 (mapa)373 33  Nové Hrady

Adresa:

Hradební 244 (mapa)
373 33  Nové Hrady

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

Vždy pouze 3. pondělí a 3. středa v měsíci. Ostatní pondělky a středy v měsíci funguje poradna v T. Svinech.
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

Sídlíme v suterénu budovy komunitního centra, bývalé jesle - vchod z levé strany budovy.
Nastavení zobrazení písma

Služby ICOS

Jak služba funguje

Základní informace pro zájemce o službu

Jak služba funguje

Poskytujeme odborné sociální a základní právní poradenství pro lidi v tíživé sociální či životní situaci. Naše služby můžete využít i anonymně. 

Všechny naše služby jsou poskytovány bezplatně.

Rady a informace poskytujeme diskrétně, nejsme ale zbaveni ohlašující povinnosti, tzn. dozvíme-li se o spáchání trestného činu, jsme povinni tuto skutečnost hlásit.

Mám zájem o službu. Jak postupovat a co očekávat?

Na poradnu se můžete obrátit osobně v provozních hodinách, telefonicky i e‑mailem. K řešení většiny problémů je nezbytná osobní schůzka, v obecnějších otázkách lze ale využít i e‑mail, telefon, případně naši doplňkovou webovou poradnu.

K osobní schůzce doporučujeme se dopředu objednat. Ve středu dopoledne máme na všech pobočkách otevřeno i pro neobjednané klienty, ale bez objednání nemůžeme vždy zaručit, že vás stihneme obsloužit.

  • Při první schůzce společně definujeme konkrétní problém a cíl, kterého chceme dosáhnout.
  • Se zájemcem o službu uzavíráme ústní smlouvou o poskytnutí služby, vždy například u jednorázových, krátkodobých a anonymních konzultací. Pokud klient požádá a za stanovených podmínek (viz podmínky poskytování služby) je s ním sepsána i smlouva písemná.
  • Pracovník poradny zprostředkovává základní informace tak, že jednodušší případy řeší ihned poskytnutím informací nebo sepsáním potřebného dokumentu.
  • Pokud jde o složitější případ, pracovník klienta vyslechne, získá potřebné informace, případně převezme materiály a případ dále řeší. Ve lhůtě 7-14 dní sdělí pracovník klientovi vyjádření a vysvětlí možné postupy řešení...

Protože se naše služby snažíme zajišťovat co nejkvalitněji, je pro nás důležitá vaše zpětná vazba.