Zdravím,
chtěl bych se zeptat, zda máte zkušenosti se stížnostmi na společnost Starnet při výpovědi? Přestěhovali jsme se z Brloha do Krumlova, kde nedokázali technicky převést připojení a teď chtějí výpovědní lhůtu a poplatky, i když je vlastně chyba na jejich straně.
Děkuji za Váš čas.
Honza Čermák
(Z CPDM :-)
cermakjan.neo@seznam.cz

Dobrý den,
zkušenosti s tímto druhem stížnosti na společnost Starnet naše poradna nemá.
Obecně lze konstatovat, že pokud nelze připojení převést na jinou adresu z technických důvodů, je nutné smlouvu ukončit výpovědí. Smluvní vztah tak skončí uplynutím výpovědní lhůty. Smlouvu lze samozřejmě ukončit i dohodou s poskytovatelem, tedy lze oslovit poskytovatele s tím, že k převedení připojení došlo z důvodů na jeho straně.
Přesnější odpověď nelze poskytnout, protože nejsou k dispozici smlouvy, a zejména přesné informace o důvodu, proč nelze připojení na nové adrese provést.
Doporučuji proto si sjednat v naší poradně osobní schůzku.