5. května 251 (mapa)381 01  Český Krumlov

Adresa:

5. května 251 (mapa)
381 01  Český Krumlov

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 17:00 

  • úterý a čtvrtek: 08:00 - 12:30 a 13:00 - 16:00

  • pátek: 08:00 – 13:00

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

V budově nás najdete v 1. patře, obsloužit vás můžeme i v bezbariérovém přízemí.
Náměstí 70 (mapa)382 41  Kaplice

Adresa:

Náměstí 70 (mapa)
382 41  Kaplice

Otevírací doba:

  • středa a čtvrtek: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

1. patro budovy radnice, č. dv. 230 (od schodiště vlevo). Pro bezbariérový přístup možno využít výtah.
Žižkovo náměstí 40 (mapa)374 01  Trhové Sviny

Adresa:

Žižkovo náměstí 40 (mapa)
374 01  Trhové Sviny

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

    Kromě 3. středy a 3. pondělí v měsíci, kdy funguje poradna v N. Hradech.

    ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

Budova nové radnice, 2. patro dveře č. 205. K bezbariérovému přístupu možné využít výtah.
Hradební 244 (mapa)373 33  Nové Hrady

Adresa:

Hradební 244 (mapa)
373 33  Nové Hrady

Otevírací doba:

  • pondělí a středa: 8:00 - 12:30 a 13:00 - 16:30

Vždy pouze 3. pondělí a 3. středa v měsíci. Ostatní pondělky a středy v měsíci funguje poradna v T. Svinech.
ve středu od 8:00 do 12.30 i pro neobjednané

Sídlíme v suterénu budovy komunitního centra, bývalé jesle - vchod z levé strany budovy.
Nastavení zobrazení písma

Služby ICOS

Honza Čermák | 27. 3. 2025, 09:09

Zdravím,
chtěl bych se zeptat, zda máte zkušenosti se stížnostmi na společnost Starnet při výpovědi? Přestěhovali jsme se z Brloha do Krumlova, kde nedokázali technicky převést připojení a teď chtějí výpovědní lhůtu a poplatky, i když je vlastně chyba na jejich straně.
Děkuji za Váš čas.
Honza Čermák
(Z CPDM :-)
cermakjan.neo@seznam.cz
JUDr. Adéla Kamenská Odpovídá JUDr. Adéla Kamenská

Dobrý den, 

zkušenosti s tímto druhem stížnosti na společnost Starnet naše poradna nemá.

Obecně lze konstatovat, že pokud nelze připojení převést na jinou adresu z technických důvodů, je nutné smlouvu ukončit výpovědí. Smluvní vztah tak skončí uplynutím výpovědní lhůty. Smlouvu lze samozřejmě ukončit i dohodou s poskytovatelem, tedy lze oslovit poskytovatele s tím, že k převedení připojení došlo z důvodů na jeho straně.

Přesnější odpověď nelze poskytnout, protože nejsou k dispozici smlouvy, a zejména přesné informace o důvodu, proč nelze připojení na nové adrese provést.

Doporučuji proto si sjednat v naší poradně osobní schůzku.