Dobrý den, objednala jsem si zboží ze zahraničí ale když přišlo zjistila jsem že to není moje objednávka, ale někoho jiného jednalo se o schodu jmen. Bohužel jsem objednávku otevřela a teď nevím kam mám zboží vrátit, protože reklamace se řeší v cizině. Jak mám postupovat děkuji

Pokud se jedná o shodu jmen, tak předpokládám, že je shodná i adresa. Proto bych v první řadě, pokud je to možné, zkusila kontaktovat správného příjemce a vyřešit věc s ním.
Jinak platí, že pokud si převezmete a rozhodnete se ponechat si neobjednané zboží, považujete se za poctivého držitele. Nemusíte prodávajícímu na své náklady nic vracet, ani ho o tom jakkoliv vyrozumět. Prodávající si může neobjednanou věc na svůj náklad vyzvednout, ale vy v žádném případě nemáte povinnost za neobjednané zboží platit. Uvedené se vztahuje na případ, kdy je prodávající podnikatelem.
Pokud chcete zásilku přesto vrátit, resp. věc řešit s ohledem na zájmy správného příjemce, je třeba se obrátit na prodávajícího, to znamená obvykle kontaktovat jeho zákaznické centrum.